Ne postoji tačno vreme za organizaciju korporativne proslave, povodi su različiti, počevši od godišnjice rada, rodjendana kompanije ili korporacije, proslavljanja poslovnog uspeha, novogodišnje proslave, sve su to dobri povodi za slavlje tokom cele godine.
Kako bi svi pozvani uživali na proslavi, najveći teret je na onome ko planira i organizuje proslavu, najbolje je organizaciju prepustiti profesionalcima i timu poput onih koji ima svaki event centar Beograd je poznat po njima, iza tih timova je mnogo organizovanih proslava, a zadovoljstvo zvanica najbolje govori o uspehu organizacije. Za one koji bi sami da se upuste u organizaciju postoji nekoliko saveta: prvi korak je dobro planiranje, postavljanje cilja korporativne proslave, odredjivanje tačnog mesta i datuma, odredjivanje tačnog budžeta i organizacija hrane i pića.
Šta je cilj svake korporativne proslave?
Razloga za korporativnu proslavu je više, medjutim, koji god da je razlog, cilj proslave može biti samo jedan i neophodno je da se on precizno definiše. Uglavnom poslodavci polaze od jednostavne želje da zaposlenima priušte dobar provod i opuštanje, to je cill novogodišnjih proslava na kraju poslovne godine. Korporativne proslave se organizuju i s ciljem da se objave nove, uglavnom dobre vesti ili promovišu novi proizvodi ili usluge. Medju zvanicama su često novi ili budući poslovni partneri, pa je cilj ovakvih proslava da ih organizacijom impresioniraju. Kada se jasno postavi cilj on onda vodi kroz organizaciju kao ideja vodilja. Kao jasan cilj organizacije koja impresionira nepogrešivo je proslava poput evropskih trend event dogadjaja, samo je jedna asocijacija na takve dogadjaje, a to je event centar, Beograd je jezgro takvih mesta, mnogo ih je na različitim lokacijama, najviše ih ima u Beton hali.
Kako da odredite mesto i datum poslovnog eventa?
Organizatori dogadjaja znaju koliko je važno odabrati pravo mesto i datum koji odgovara svim zvanicama. Mesto treba da bude interesantno tako da probudi znatiželju zvanica, da im samo ime obeća dobar provod. Najbolja mesta za event dogadjaje su event centri, lako prilagodljivi svim tipovima proslava, s lakoćom se transformišu u prostor bez preteranih detalja, kakov i priliči korporativnoj proslavi. Datum se bira prema slobodnim terminima, ukoliko odluka padne na event centar Beograd važi za njihovo jezgro, ali se termini rezervišu unapred i po nekoliko nedelja, u sezoni i po nekoliko meseci unapred. Važan je slobodan termin za salu u kojoj će biti upriličen dogadjaj, ali još važnije je da se sa tim terminima uklope obaveze gostiju, dobro je znati i obaveze poslovnih partnera i uklapati tako da odaziv gostiju bude što veći. Zvanice se na vreme pozivaju na dogadjaj, tako se rezervišu za dolazak i spreče da isplaniraju nešto drugo za taj termin.
Nema odstupanja od planiranog budžeta
Kad se sve prethodno dobro isplanira, onda je lako odrediti budžet kojim se raspolaže. Lako se dolazi do informacije koliko košta zakup event centra u Beogradu, a to će biti najveća stavka u budžetu, zakup bilo kog prostota odvlači najviše planiranog novca, ali to ne znači da treba da se odstupa od planiranog budžeta, već da se on strogo poštuje i organizacija uklopi u planirani iznos.
Organizacija hrane i pića
Na korporativnim proslavama važi pravilo umerenosti, bez preterivanja u bilo čemu, pa i u hrani i piću, što olakšava posao organizatoru koji treba da se drži imidža korporacije. Ovo je još jedan od razloga zbog koga event centri idu ispred klasičnih restorana, pružaju širi spektar koktel posluženja koja su prigodnija za ovu vrstu proslava.