Povećavanje vidljivosti na tržištu i isticanje u odnosu na ostalu konkurenciju ni za jednu firmu, manju ili veću, nije nimalo laka. To je nešto na čemu se radi stalno, što konstantno mora da se unapređuje da bi firma ostvarila svoje ciljeve, a ciljevi svake jesu napredak i, naravno, zarada.

Jedna od marketinških strategija kako da se sve to postigne jeste uključivanje reklamnog materijala. Ako se taj materijal dobro i pravilno koristi i kombinuje, brend će među potrošačima biti bolje primećen.

Kako reklamni materijal utiče na marketing

Postoje različite vrste reklamnog materijala – od toliko puta viđenih flajera po sandučićima, preko raznih brošura, dakle uopšte štampanog materijala, preko drugih proizvoda koji mogu služiti isticanju određenog brenda. Svrha toga je da se poboljša vidljivost – da privlače pažnju na prometnim mestima, da brend postane prepoznatljiv što većem broju ljudi, da budu viđeni i na određenim događajima, ali i da potpomognu profesionalnom izgledu.

Kakvu ulogu zastave igraju u brendiranju firme

Kada je u pitanju sam objekat neke firme, u građenju brenda i širenju imena u poslovnom svetu umnogome može pomoći i spoljašnji izgled objekta u kom posluje ta firma. I tu ćemo najpre istaći zastave – koje svakako ističu svaki objekat i skreću pažnju. Kada je na toj zastavi logotip, naziv firme, boje karakteristične za nju, ostaće upamćeni a potencijalni klijenti će ih lakše prepoznati kasnije.

S druge strane, zastave imaju veliku promotivnu ulogu i na određenim događajima gde je, recimo, određena firma prisutna kao učesnik. Posebno opremljeni štandovi, odnosno prostorije ili čitave hale (na konferencijama, sajmovima), privući će pažnju posetilaca i ne samo to, već će stvoriti povezanost sa potrošačima. Kako je čovek biće na koje vizuelno ostavlja veliki utisak, u kreiranju zastava i ostalog materijala u pomoć dolazi i moderan dizajn, što na kupca pozitivno utiče.

Najčešći izbor je fasadni nosač za zastavu

Zastave se u sklopu objekta firme mogu postaviti na jarbolima, što je situacija kada je firma najčešće na nekom većem prostoru, pa do izgleda zaista upečatljivo. Oni su čelični i otporni na sve vrste vremenskih uslova, a nešto manje otporna varijanta jesu i drveni, koje mnogi smatraju ipak nešto privlačnijim. Za veću vidljivost zaslužna je visina jarbola – što je viši to se zastava bolje vidi. Važno je bezbedno ih postaviti, na čvrstom temelju, najbolje u beton da bi bili što stabilniji. Oni mogu imati različite dodatke za lakše dizanje i spuštanje, koje treba da bude svakodnevno, i redovno održavanje zastave.

Fasadni nosač za zastavu može biti u različitim dizajnima od plastike ili metala i vrlo lako se prilagođavaju stilu objekta na kom se postavljaju. On može biti fiksni i okretni, a visina im se određuje tako da ne predstavljaju prepreku, recimo, otvaranju prozora ili pak ulaza. I oni se moraju redovno održavati i adekvatno ugraditi i pričvrstili kako bi se postigla neophodna bezbednost.

Ostali reklamni materijali koji se često koriste

Mnoge od njih možemo svakodnevno viđati ali da zapravo i ne shvatamo koliko veliku marketinšku moć imaju. Jedan od najupečatljivijih svakako jesu bilbordi, koji danas imaju posebno osvetljenje pa i dizajn, na prometnim su mestima i možda najupečatljiviji način reklamiranja. Zatim, tu su banderole i transparenti – oni se mogu postaviti na raznim mestima i zato su veoma traženi – na njima se pružaju dodatne informacije ili pak promovišu neki događaji.

Svetleće reklame takođe zauzimaju posebno mesto u marketinškim akcijama – a rezervisane su naročito za privlačenje pažnje u večernjim satima. Događaji su danas gotovo nezamislivi bez roll-up i pop-up štandova, a velika prednost im je mobilnost, odnosno brzo sklapanje i rasklapanje i prenošenje, odnosno ponovno korišćenje.

Kombinovanje reklamnog materijala na primeru promovisanja nekog proizvoda

Danas se često kombinuju ovi reklamni materijali sa digitalnim marketingom, i jedno bez drugog gotovo da ne ide, barem ako se govori o postizanju vrhunskog uspeha. Ako, recimo, hoćemo da predstavimo neki novi proizvod, u prodavnici ćemo mu dati posebno mesto, njegovu prisutnost naglasiti recimo banerima i zastavama, ili pak roll-up štanda pored njega. Na tome može biti ispisano nešto više informacija, a naravno naziv i prepoznatljiv znak da budu u fokusu.

Takođe, nalepnice su nešto čime dodatno možemo odvesti kupca do proizvoda na promociji, a one su uvek pogodne za ispoljavanje kreativnosti i osvajanju srca potrošača. Kada govorimo o kombinaciji sa onlajn marketingom, tu je neizostavna najava na društvenim mrežama i slanje marketinškog materijala imejlom kupcima.

Danas je naročito popularno slanje biltena, i starim i novim potencijalnim kupcima, čime se poboljšava interakcija, pa se dolazi do osvajanja poverenja potrošača. Sve to je jedna velika kreativna aktivnost, koja zaista može doneti veliki uspeh i poslovnu pobedu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *