Vlasnik ste restorana i želite da povećate broj klijenata, a samim tim i prihode? Ako ne znate kako to najbolje da uradite, za početak otvorite se prema tržištu. Budite fleksibilni, a ako nemate načine za online poručivanje hrane, onda je vreme da započnete i ovu vrstu prodaje.U vremenu kada je sve na klik od nas i kada su nemilosrdni uslovi tržišta, jedini način da opstanete jeste da idete u korak sa prilikama. Kada je ugostiteljstvo u pitanju, trebalo bi da znate da je dostava hrane glavni način da proširite svoju prodaju.

Koliko puta vam se desilo da vam se jede omiljeno jelo iz svog restorana, a da vas je mrzelo da izađete iz kuće? Svima se to ponekad dešava, a problem nastaje onoga trenutka kada biste da poručite hranu, a mogućnosti za dostavu nema. Ili vam, na primer, dolaze gosti a vi nemate vremena za spremanje hrane, pa odlučujete da naručite ketering ili hranu iz proverenog restorana, ali oni ne vrše dostavu. I šta onda? Naravno, potrošači uvek nađu alternativu. Uvek se nađe restoran koji u svojoj ponudi ima neko od omiljenih jela potrošača i kome je dostava hrane glavna prednost. Ili će pronaći neku drugu ketering agenciju, sa kojom će se lako i brzo preko interneta ili telefona sve dogovoriti.

Da vam se to ne bi desilo, znate šta vam je činiti. Budite u korak sa vremenom i prilikama. Ako već postojite na društvenim mrežama i vidljivi ste klijentima, onda se potrudite da budete što vidljiviji. Dodajte oglas kako bi vas primetili mogući potrošači koji inače ne bi pokucali sami na vrata vašeg restorana. Osim, ako im neko ne preporuči vaš meni.

Online vidljivost, pre svega!

Danas je online prisutnost i te kako važna. To vam je isto kao kad biste nekoga potapšali po ramenu i objasnili mu šta imate u ponudi u jelovniku. A kada dodate opciju dostava hrane, a uz to i besplatna dostava hrane, onda smo sigurni da šanse za povećanje prodaje neće izostati, al ii da će poručivanja biti više nego ranije.

Neko će se zapitati da li mora baš ta online prodaja, da li je Internet preuzeo primat i na tržištu hrane. E pa, ako biste da izbegnete prisutnost na društvenim mrežama, onda samo bacite pogled na konkuenciju. Kada se budete uverili da skoro svi u vašem okruženju ne samo da su prisutni na mreži, već su u svoje glavne opcije uvrstili i to da je dostava hrane moguća, onda ćete i sami biti svesni potencijala koji online tržište nudi.

Mnogi vlasnici restorana ne samo u svetu nego i kod nas ozbiljno se bave srategijama za povećanje vidljivosti na mrežama. Znaju koliko je digitalni marketing važan, a uz to su svesni da postoje neograničene mogućnosti da bi se privukli novi kupci. Danas su ljudi prešli na poručivanje na kućnu adresu. Kada već postoji opcija da je uz određenu cenu dostava hrane besplatna, zašto bi se onda cimali da odlaze u restoran ili do brze hrane da preuzmu svoju porudžbinu kada to mogu lako i jednostavno na svom kućnom pragu u ležernoj odeći i bez mnogo cimanja. Nema gužve, nema čekanja u redovima za dostavljanje hrane, znači nema problema. Samo od vas zavisi da li želite da privučete nove ljude. Dobra strategija, još bolji meni i kvalitetna usluga sigurna su garancija za povećanje prodaje i uspeh na tržištu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *