Koliko je bitno ulaganje u reklamni materijal reći će vam skoro svaki ozbiljniji poslodavac. Korišćenje ove vrste marketinške promocije direktno utiče na formiranje brenda preduzeća po kojem ga klijenti prepoznaju na tržištu.
Iako je digitalizacija toliko napredovala, pojedini marketinški trikovi i dalje su aktuelni. U svom okruženju i dan danas primetićete hemijske olovke sa nazivom ili logo-om preduzeća, upaljače, rokovnike, gedžete i ostali reklamni materijal.
U nastavku teksta pišemo vam o tome zbog čega su majice i dalje najomiljeniji promotivni materijal za reklamiranje preduzeća.
Reklamne majice utiču da budete vidljiviji u okruženju
U zavisnosti od namene, majice sa logo-om preduzeća se mogu štampati kako za zaposlene radnike u firmi radi produktivnije atmosfere (kao uniforma), tako i za potencijalne klijente. Uglavnom se radi o klasičnim belim majicama od kvalitetnijeg pamuka koje dugo traju. Na njima se najčešće štampa logo firme ili reklamni slogan napred ili pozadi tako da ga može uočiti svaki prolaznik. Reklamne majice bi trebale da budu sašivene tako da zadovoljavaju ukus vaših klijenata i ciljane grupe potrošača, originalne a u drugu ruku primerene.
Na majicama za promocije ne treba štedeti!
Preduzetnici neretko ulažu popriličnu sumu novca na marketing, pa i kada je ulaganje u reklamni materijal u pitanju. Ako govorimo o reklamnim majicama koje se koriste u svrhu izgradnje brenda, najčešće se radi o majicama kvalitetnijeg materijala i dizajna. Cilj je da majice klijentima što duže traju, a ne da se skupe ili pocepaju već nakon drugog pranja u mašini.
Dobar dizajn i materijal majici je nešto što se ceni
Ukoliko su majice sašivene od kvalitetnog materijala interesantnog dezena, i klijenti će imati veću želju da ih nose. Kada primetite da veliki broj vaših klijenata sa zadovoljstvom nose majice sa vašim logoo-om znači da ste na pravom putu da jednog dana budete uspešan preduzetnik u svojoj branši.
Širok izbor modela majica zadovoljiće ukus svakog potrošača!
Danas imate tu mogućnost da naručite majice savršenog modela i dizajna različitih boja. Ako su vam glavna klijentela muškarci u poslovnoj sferi, gledajte da reklamne majice budu što diskretnije. Pa tako, nećete pogrešiti ako se odlučite za štampanje polo belih majica sa brendom vaše firme. Za žene idealne mogu biti majice sa kragnom i dugmićima kao i one sa ranflom. Ovde sa bojama možete eksperimentisati. Umesto klasične bele, neka vam izbor bude neka ženstvena boja poput nežno roze ili plave.
Za koju veličinu majice se opredeliti?
Prilikom poručivanja majica pored toga što ćete morati da navedete okviran broj reklamnih majica za štampanje, model i dezen, takođe treba da navedete u kojim veličina želite da vam budu odštampane. Ako birate majica sa elastinom, preporuka je da preskočite one veće od XXL, s obzirom da se radi o tegljivom materijalu.
Kod klasičnih pamučnih majica neka vam raspon veličina bude od S do XXXL kako bi mogli da ih podelite svim klijentima i dugogodišnjim potrošačima vaših proizvoda ili usluga.
Za kraj treba napomenuti da majice danas spadaju u najaktuelniji vid promovisanja brenda svakog preduzeća koji želi da bude vidljiviji na tržištu i bolji od svoje konkurencije.