Korporativne proslave predstavljaju bitan aspekt poslovnog okruženja, pružaju zaposlenima mogućnost da se opuste, međusobno povežu i zajednički slave van radnog prostora. Na ovim proslavama nagrađuju se zaposleni, jačaju međuljudski odnosi i stvaraju se nova poslovna prijateljstva. Razgovori za koje nije bilo vremena na poslu, opuštenija atmosfera, mogućnost da se zaposleni bolje upoznaju, rađanje novih poslovnih ideja, sve su to odlike korporativnih proslava. Pojam korporativna proslava treba da predstavlja mnogo više od običnog okupljanja, treba da bude sinonim za kreativnost, timsku povezanost i radost deljenja uspeha.
Idealni prostori za proslave
Kada razmišljamo o organizaciji korporativnih proslava, prvi korak je pronalaženje odgovarajućeg prostora. Prostor za proslave ima važnu ulogu u stvaranju atmosfere. Veliki prostori za proslave kolji podsećaju na svadbene salone sve su popularniji, naročito kada velike korporacije organizuju okupljanje. Organizatori događaja treba da imaju u vidu da se ovakvi prostori rezervisani mesecima unapred, zato je potrebno početi sa pripremama mnogo pre samog događaja. Nekada se proslava organizuje i u samoj kompaniji. Tada dolazi do velike transformacije radnog prostora. Takav preobražaj uobičajnog kancelarijskog ambijenta takođe zahteva ozbiljnu pripremu.
Muzika, dekoracija i ketering
Muziku ne može da bira jedna osoba, niti mogu da se ispune želje pojedinaca jer korporativna proslava ipak nije žurka, venčanje ili proslava rođendana. Zato je izbor muzike važan, ona treba da bude dovoljno zabavna, a da se pritom ne pređe granica dobrog ukusa. U svakom slučaju repertoar treba da bude raznovrstan i najbolje je angažovati profesionalan i uigran bend.
Dekoracija je takođe specifična i usko vezana za sam brend ili logo firme koja proslavlja. Čak i kad su ove proslave u vreme novogodišnjih slavlja, treba izbegavati previše ukrasa i kiča u svakom smislu. Dekoracija treba da bude dovoljno vidljiva, da se uklapa uz imidž ili delatnost same firme, možete recimo koristiti boje koje su već prepoznatljive sa loga ili birati jednostavna, a elegantna, svedena rešenja.
Uspešne korporacije u izboru keteringa uvek se oslanjaju na dobre i proverene preporuke ili ono što su već probali. Hrana za ovakve proslave je po pravilu raznovrsna, sjajno aranžirana, a kvalitet se podrazumeva.
Detalji koji stvaraju imidž
Pored svih ovih neizostavnih stavki u organizaciji korporativne žurke ne treba zaboraviti još neke sitnice koje mnogo znače, Treba osmisliti protokol cele proslave, satnicu događaja kao što su recimo govori zaposlenih, dodela nagrada ili neko drugo dešavanje (kviz, projekcija fotografija i video materijala).
Fotografije sa proslave takođe su važna stavka koja će uticati na imidž firme i zato treba angažovati dobrog fotografa, ali i ekipu koja će na osnovu fotografija uraditi promociju koristeći različite društvene, poslovne mreže i ostala sredstva komunikacije.
Ne samo zabava
Korporativne proslave nisu samo prilika za zabavu, one donose značajne benefite za zaposlene i kompaniju. Investiranje u ovakve događaje može se pokazati kao mudra strategija za izgradnju pozitivnog radnog okruženja i postizanje boljih poslovnih rezultata. Događaji poput korporativnih proslava doprinose opštem zadovoljstvu zaposlenih. Srećni zaposleni su produktivniji i posvećeniji svom radu, neformalna atmosfera podstiče kreativnost i inovacije. Ovakvi događaji, kada su uspešno realizovani, doprinose izgradnji pozitivnog imidža firme.