Kako unaprediti biznis? Na koji način povećati prodaju? Kako se povezati sa mušterijama i dati im bolji ugođaj?
Sve su ovo pitanja koja su uvek postavljena ljudima koji poseduju uspešne biznise. Ako ste jedan od njih, onda sigurno tražite da vaš posao uvek bude bolji, da vaš proizvod bude savršeniji i da usluga bude pristupačnija potrošačima. Jedan od odgovara na ova pitanja može biti štampa kataloga. Štampanje kataloga je odličan način da predstavite svoj proizvod u pravom svetlu.
Dizajnerska rešenja kataloga
Katalozi mogu biti jedan od načina da izrazite svoju kreativnost a da pritom unapredite svoj biznis. Izgled kataloga možda privući ili odbiti potencijalne mušterije. Veoma je bitno da se dizajnersko rešenje direktno obraća publici kojoj je ovaj proizvod namenjen. Profesionalni grafički dizajner je tu da vam pomogne u realizovanju vaše ideje. Sa njim ćete raditi na konceptu kataloga, njegovom materijalu kao i odabiru fotografija. Naravno, ukoliko imate talenat i znanje, možete sami da osmislite dizajnersko rešenje i predate ga štampariji na štampanje. Svakako je preporuka da imate nekog ko će vam dati profesionalno mišljenje. Štampa kataloga se izvodi na raznim vrstama papira. Izgled papira zavisi od vašeg ličnog ukusa. Vodite računa da rešenja budu moderna i savremena jer ćete na taj način najbolje doći do potencijalnih mušterija. Možete birati između mat ili sjajnog papira a naknadno možete tražiti dodatne usluge kao što su plastificiranje i slično.
Kada je kataloška prodaja korisna?
Ukoliko vodite biznis koji se bavi proizvodnjom različitih i više proizvoda, onda je katalog upravo rešenje za vas. Sortiranje proizvoda i preglednost će svakako biti prednost u odnosu na druge vrste prodaje koje mogu često zbuniti potrošače. Jedan od odličnih primera ovakve prodaje je Avon koji se bavi prodajom kozmetike. Sigurni smo da je skoro svaka dama makar jednom u njenim rukama držala katalog ove kompanije. Njihova prodaja je zasnovana na katalozima i zahvaljujući tome su i dalje veoma uspešni. Drugi primer, podjednako dobar, iako se prodaja ne zasniva na katalozima, su svakako supermarketi. Katalozi u kome su prikazani i sortirani proizvodi na akcijama su odličan način da se dođe do potrošača. Kupci će biti zainteresovani kada vide ponude i na taj način će izvršiti kupovovinu.
Vizuelni identitet kompanije
Ono što je veoma bitno kada je u pitanju predstavljanje proizvoda je vizuelnost same kompanije. Vizuelne poruke koje se šalju potrošačima su od velike koristi jer se danas kupovina često zasniva na estetskom doživljaju proizvoda. Grafička rešenja kompanije kao što su logo, boje i pakovanja su od velike važnosti za ovaj vid prodaje. Slika će najbrže doći do potrošača a na vama je da se potrudite da ta slika ostane u njihovoj svesti. Katalozi su odličan način za ovu vrstu komunikacije. Pored osnovnih informacija o proizvodu, potrebno je da fotografije proizvoda budu u skladu sa opštom estetikom brenda. Ovo odaje utisak ozbiljnog i uspešnog biznisa. Vizuelni identitet brenda nije samo u svrsi bolje prodaje. Brendovi sa posebnom estetikom imaju veće šanse da postanu deo načina života potrošača. A na ovaj način osigurali ste sigurnu prodaju i dugu istoriju sa potrošačima.