Ženski donji veš oduvek je simbol seksipila, privlačnosti i intimnosti. Kad se pomisli na brushalter, gaćice, haltere, pa i kratke izazovne spavaćice, prva asocijacija će uvek biti igre zavođenja i strasti.

Šta je to što žene vole kada je donji veš u pitanju? Kako ga biraju – prema afinitetima partnera ili prema sopstvenom ukusu? Čipka, svila, pamuk, crna, bela, crvena ili neka pastelna boja, ali i modeli ovih oskudnih a tako nepohodnih odevnih predmeta, odrediće često i brend donjeg veša koji žena bira i kupuje.

Predstavljamo vam pet popularnih brendova kod nas koji su ne samo izbor žena, već i muškaraca kada traže odgovarajući poklon za svoju partnerku.

Extreme intimo – intimno, najintimnije

Jedan od popularnijih brendova donjeg veša kod nas, sasvim izvesno je domaći  „Extreme intimo“, koji na tržištu postoji skoro 30 godina. Linija donjeg veša, ali i kupaćih kostima i programa za spavanje inspirisana je pre svega celom porodicom, te ne iznenađuje što je karakterišu simpatični i veseli motivi.

Svaka kolekcija predstavlja idealno rešenje i za muškarca i za ženu, ali i za najmlađe. Tako imate priliku da „uparite“ svoju pidžamu sa pidžamicama svoje dece ili pak da izaberete za sebe i partnera veš u istoj boji i dezenu. Bez obzira na to kakav dezen ili materijal je u pitanju, prva asocijacija na „Extreme intimo“ biće intimnost, komfor i nežnost.

Kvalitet, šarenolikost, a opet otmenost i udobnost, sve to možete pronaći u svakom komadu donjeg veša koji nosi etiketu ovog brenda. Extreme Intimo prodavnica ima širom regiona, a tu je i onlajn šop, za sve one koji vole da biraju iz fotelje ili pak da se o svemu informišu detaljno pre nego što krenu u kupovinu. U Srbiji konkretno skoro u svim gradovima postoji radnja ovog brenda, od Subotice preko Beograda, Niša i Leskovca do Vranja.

Još jedan razlog zbog kog je ovaj brend na listi omiljenih jeste pristupačna cena, ali i česti popusti i prodajne akcije.

Victoria’s Secret – tajnovito i skupo

Pod sloganom najseksipilnijeg, ovaj američki brend je jedan od najpoznatijih i najpoželjnijih u svetu, pa i kod nas. Simbol ovog brenda svakako su čuveni Viktorijini anđeli – uvek najlepše i najprivlačnije manekenke sa svetskih modnih pista, među kojima Andrijana Lima, Džasmin Tuks, Alesandra Ambrosio, Džozefin Skriver i mnoge druge.

Zanimljivo je da je brend dobio ime po britanskoj kraljici Viktoriji. Naime, osnivači firme, bračni par Roj i Gaje Rejmond želeli su da brend ponese baš ovo ime aludirajući na uglađenost viktorijanske ere, kao i na tajnovitost onog što je ispod odeće. Takođe, anđeo nije slučajno simbol brenda. Roj ga je izabrao jer je njegova supruga Gaje na koeldžu bila članica sestrinstva Pi-Beta-Fi, čiji motiv je anđeo.

Iako je kompanija osnovana sada već daleke 1977. godine u San Francisku u Kaliforniji, prva prodavnica ovog brenda u Srbiji otvorena je tek 2014. godine, i to na aerodromu „Nikola Tesla“.

Uprkos cenama koje su izuzetno visoke za naše tržište, čini se da ga žene sa ovih prostora baš vole.

Lisca – slovenačka elegancija

Slovenačka firma donjeg veša „Lisca“ ima iza sebe šest decenija dugu tradiciju elegancije i prefinjenosti. Ova robna marka ima široku ponudu veša, što se odnosi ne samo na modele, već i materijale i veličine, kako za žene, tako i za muškarce.

Lisca je prepoznatljiva po udobnosti, ali i funkcionalnosti, te u ponudi ima i grudnjake za porodilje koje doje, ali i modele prilagođene modernoj odeći, kao što su top majice ili pak bluze bez leđa. Za žene koje imaju male grudi, nude push-up grudnjake, dok za one sa obdarenim poprsjem savetuju brushaltere čije su korpe cele od čipke.

La Perla – glamur za bogate

Prepoznatljiv po visokoj eleganciji, izrađen od skupocene ručno rađene čipke, donji veš La Perla smatra se jednim od najskupljih i najprestižnijih brendova na svetu. Liniju ovog luksuznog veša kreirala je Italijanka Ada Masoti pre više od pola veka. Sve je počelo u maloj radionici u Bolonji, kreacijama korseta za izuzetno bogate žene. Još tada, želeći da prikaže značaj i suštinu ženske lepote i ženstvenosti uopšte, Ada je predstavljala svaki komad donjeg veša u kutijama obloženim satenom kao da su najdragoceniji nakit. Žena koja ga nosi dobila bi sa njim dodatnu dozu samopoudanja.

Iz decenije u deceniju, prateći i prestižući modne talase, ovaj brend održao je status luksuznog i poželjnog širom sveta. Srbija još uvek nema svoju „La Perla“ prodavnicu.

Women’secret – tajna na španski način

Da žene vole tajne kada je u pitanju donji veš potvrđuje i prisustvo brenda „Women’secret“ na ovoj listi. Španski proizvođač donjeg veša, sa sedištem firme u Madridu, od 1993. godine osvaja evropsko ali i svetsko tržište. Tako svoje radnje ima širom Evrope, ali i u Meksiku, Venecueli, Čileu i Kolumbiji.

Lep, udoban i seksipilan donji veš za svaku priliku, kvalitet materijala i kroja, sve ovo su razlozi zbog kog se Srpkinje rado odlučuju za kupovinu grudnjaka i gaćica ovog brenda. Pored donjeg veša u ponudi su i kupaći kostimi, spavaćice i pidžame, ali i svi oni detalji koji čine da se žena oseća udobno u svom domu – bade mantili, papuče, bodi majice i slično. Kao što sam naziv ove robne marke kaže, muški veš u njenim radnjama nećete pronaći.

Tajnovit, nežan, kvalitetan, izazovan, komforan – sve ovo je donji veš koji žene sa naših prostora vole. Koji brend je vama omiljen?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *