Mali znaci zahvalnosti donose radost primaocima. U tu svrhu neophodan je reklamni materijal a personalizovani reklamni mediji mogu staviti vaše poslovanje u um kupaca.
Zadovoljstvo kupaca je glavni prioritet. Promotivni pokloni se zaista isplate i kupcima i kompanijama – od praktičnih predmeta za darivanje do prilagođenih ideja za poklone za dugogodišnje kupce uz niz različitih mogućnosti dizajna, omogućava vam da brzo i lako konfigurišete svoje personalizovane promotivne predmete. Logotip vaše kompanije može biti uključen u sve promotivne predmete, bilo trajnom gravurom ili visokokvalitetnim otiskom.
Kvalitetan reklamni materijal, individualizovani promotivni pokloni sa logotipom odličan su način da svoju kompaniju zadržite u umu potencijalnih novih kupaca ali i da istovremeno efikasno zadržite vernost postojećih kupaca. Mnoštvo ideja, raznolika i široka paleta promotivnih proizvoda za sve ciljne grupe, počev od klasičnih predmeta za poklone poput olovaka, upaljača, USB ili štampanog tekstila – reklamne majice, duksevi… do izuzetnih, luksuznih poklona.
Šta proizvod čini uspešnim promotivnim artiklom?
Pri odabiru efikasnog promotivnog artikla, od velike važnosti je da obratite pažnju na kvalitet proizvoda. Primaoci brendiranih predmeta obično svoj prvi utisak koji im daje poklon projektuju direktno na kompaniju od koje su ga dobili. Davanjem visokokvalitetne metalne olovke sa finom gravurom ili vašim logotipom u visokokvalitetnom otisku dajete osećaj kvaliteta, profesionalnosti i dobrog ukusa. Zbog toga uvek treba insistirati na visokim standardima kada je u pitanju izgled vašeg reklamnog proizvoda sa logotipom jer vas promotivni poklon predstavlja kao kompaniju. Zbog toga je važno ne odabrati promotivni poklon samo zato što je jeftin.
Takođe, valjalo bi se zapitati na koji efekat oglašavanja ciljate. Reklamni materijal bi trebalo da bude dizajniran da dugoročno ojača svest o kompaniji i poveća vrednost prepoznavanja vašeg brenda. Da bi reklamni proizvod ostao duže u glavama kupaca, preporuka je davanje promotivnih predmeta koji nude stvarnu i dodatnu vrednost. Ako primalac iskreno pronađe vrednost u promotivnom poklonu i redovno ga koristi to će ga automatski podsetiti na vašu reklamnu poruku. Zbog toga su promotivni predmeti sa otiscima logotipa izuzetno popularni kod kompanija.
Kojom prilikom poklanjate reklamni materijal?
Pre nego što odlučite da naručite brendirane poklone za svoje kupce i poslovne partnere, dobro razmotrite kojom prilikom nameravate da podelite promotivni artikal i kojoj ciljnoj grupi želite da se obratite. Bez obzira da li ste učesnik sajma i tražite prigodne poklone za podsticanje lojalnosti kupaca ili privlačenje novih kupaca, ili želite da izrazite zahvalnost svojim zaposlenima lepim poklonom ili jednostavno želite da kažete „hvala“ dugogodišnjim poslovnim partnerima.
Koje reklamne otiske i gravure možete odabrati
Moguće je dodati promotivnom proizvodu poseban pečat utiskivanjem ili gravurom. Optimalna metoda za dodavanje logotipa na medij za oglašavanje razlikuje se u zavisnosti od predmeta. Na primer, preporuka za tekstil je visokokvalitetni otisak logotipa, dok metalnoj olovci možete dodati jedinstveni dodir finom laserskom gravurom. Možda želite da logotip vaše kompanije i njen naziv budu na reklamnom mediju ili želite da dodate savršen slogan reklamnom artiklu po vašem izboru ili želite da štampate slike na tekstilu – sve je moguće.
Popularni reklamni mediji
Kada odlučite da štampate promotivne predmete, onda treba da odlučite koji je pravi medij za oglašavanje za uspešno promovisanje vaše kompanije da biste pronašli savršene proizvode za postizanje željenog efekta oglašavanja.