reklamni kalendar

Sećate li se perioda devedestih i ranih dvehiljaditih? Skoro da nije postojao stan ili kuća koji su bili ber baz jednog zidnog kalendara negde u predsoblju, kuhinji ili dnevnom boravku.

To je bio period kada se pred Novu godinu jedva čekalo da se neko od poslodavaca seti da izradi reklamne kalendare i podeli ih, jer nije postojalo ništa praktičnije za praćenje datuma i dana u godini. Kasnije je došla sva moguća tehnika i tehnologija, mobilni telefoni, pa se na kalendar manje gledalo, jer ekrani nude sve. Ali, reklamni kalendari ipak nisu „umrli“ i predstavljaju veoma važan deo reklamnog materijala.

Ono šta se promenilo u samom izgledu jesu dizajni, oblici, dodaci. Ipak se mnogo više zahteva i od samog reklamnog materijala, a ti zahtevi se moraju ispuniti ako želite da sve funkcioniše kao dobra i vredna reklama. Koje je najbolje izabrati, kako ih dizajnirati i koje dodatke uključiti, neki su od saveta koje delimo sa vama.

Zidni ili stoni reklamni kalendari

Dve su osnovne vrste kalendara, zidni i stoni. I jedni i drugi se dosta koriste, posebno u poslovnim prostorima i kancelarijama. Kada izrađujete reklamne kalendare koji su namenjeni kancelarijama, onda neka izbor padne na stone. Zgodniji su za postavljanje, pregledni su u svakom trenutku i vide se na stolu gde god da se sedne. Ovo je onaj deo promo materijala koji svi zapaze, budući da svi imaju naviku da pogledaju tuđe radne stolove i zavire šta to sve ima na njima.

Kada se radi o nekim većim prostorijama, negde gde se ne sedi isključivo za stolom, onda su zidni reklamni kalendari poželjni. Ono šta ih čini jako praktičnim jeste to što su veličine slova i brojeva uglavnom veće, pa se s veće udaljenosti i može videti koji je kada datum, što ih čini jako praktičnim. A dok se gleda datum vidi se i naziv vašeg brenda, što u tom momentu deluje kao veoma važna podsvesna reklama.

Ono što je bitno u oba slučaja, bilo da se radi o zidnom ili stonom kalendaru, jeste osmišljavanje dizajna. Kada imate dizajn koji privlači pažnju i održava je, čak i onda kada neko letimično želi da vidi datum i dan, onda su to savršeni reklamni kalendari. Oni tada vrše uticaj na treću osobu i čine vaše poslovanje sve vidljivijim. Zato je dizajniranje jedno od dva dela u koje treba uložiti vreme, trud i novac, dok je drugi deo sam kvalitet štampe.

Šta sve reklamni kalendari mogu da poseduju?

Nekada su reklamni kalendari imala skoro isključivo informacije o datumima u mesecu i danima. Ništa van toga nije postojalo, niti je bilo potrebno. Danas je situacija drugačija, pa obogaćivanje ovakve vrste kalendara jeste poželjno. Čime se sve reklamni kalendari mogu upotpuniti?

Pored određenih datuma možete staviti napomene zašto je taj datum bitan, da li je to neki istorijski bitan datum, da li je neki Međunarodni dan i slično. Uz sve to, veoma dobra odluka jeste uvrstiti i verski kalendar, pa se obeleže određeni praznici, crveno slovo… Uz reklamne kalendare se može osmisliti da stoje i neke male to-do liste, čime dobija na praktičnosti i većoj korisnosti, a to znači aktivnom korišćenju što dovodi do reklame koja ima više mogućnosti da „deluje“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *